onsdag, december 01, 2010

Kallare

Idag var det ännu kallare än igår. När jag gick upp var det -19 grader och kom upp till -21 på vägen till jobbet. Lite kallt men snön ligger i alla fall kvar :)

Idag kompade jag ut efter lunch och har bl a fixat naglarna. Nu har jag rött. Istället för fransk manikyr gjorde jag det vita rött, super snyggt tycker jag.
Sedan var det dags för barnmorskan och få reda på ifall pyret ligger som hon ska. Huvudet var nedåt men fortfarande ruckbart så hon kan fortfarande snurra runt ifall hon skulle vilja :)
Det var även dags för vägning och jag har stått still sedan förra gången jag var där för tre veckor sedan. + 8 kilo sedan inskrivningen. Jag började väga mig hemma f o m dagen jag plussade och har +10 kilo. Hur som helt känns det ok, det blir inga +30 kilo i alla fall.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Nähä nä.

Anonym sa...

Hallå där !
Häligt att allt är ok med er alla. Och vilken energi du har med pyssel,pynt, bak och jobb mm.
Skulle vara glad om jag hade halva din härliga energi! Må så gott och hälsa Fredrik . Lycka till med allt framöver! Sora gotlandskramar från Sofia