söndag, november 09, 2008

Underbar helg förutom att förkylningen är värre

Idag har vi varit hemma hela dagen, F har hackat sönder väggen i hallen på lite olika ställen så nu är det förberett för målaren.















Min mobil ringde vid elva tiden och det var en tjej som var intresserad av badkaret. Hon sa att dom kommer förbi och tittar på det och tar med släpvagn. Gillar dom det tar dom med sig det direkt. I lööööv blocket!











Som ni ser försvann badkaret och vi är 2 000 kr rikare. På Annas kommentar säger jag att vi ska ha ett badkar i badrummet men ett mindre. Varken jag eller F badar särskilt ofta, jag har använt det en gång sedan vi flyttat in och F aldrig. Tanken är att vi ska hitta ett som vi kan ställa på tvären så att vi får in en badrumsmöbel.
Jag har idag spenderat 30 minuter med att skrubba hela badrumsgolvet, behöver inte berätta hur äckligt det var när badkaret försvann.

I förmiddags ringde även en tjej från Sthlm som var intresserad av bröllopsklänningen. Hon tyckte att bilderna var så fina och klänningen gjorde henne glad, hmm!?
http://www.blocket.se/vi/18957704.htm?ca=14_s
Hur som helst tar F med sig klänningen till Sthlm på tisdag och hon köpte den osedd.
Igen måste jag säga att jag är förvånad hur enkelt det är att sälja saker på blocket.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så jag vill se henne. /F

Anonym sa...

Vad du är duktig Pernilla! Önskar att jag hade din energi :)

Eric sa...

haha, ah jag håller med om blocket! Vi sålde halva våran bohag där innan vi flyttade till USA...

Hoppas Ebay fungerar lika bra den da'n vi bestämmer oss att flytta vidare :P

Anonym sa...

Coolt. Jag tänkte snart sätta igång en Blocket-omgång till. Gick rätt bra sist.