fredag, november 28, 2008

Härliga fredag

Gick lite tidigare från jobbet idag bara för att slippa rapportera övertid, då jag jobbat över under veckan. Jag gick först till Feelgood och köpte ett årskort. Gick sedan till min favoritaffär Handplockat, där jag hittade en klänning och en kofta. Det var 50% rea i hela butiken och eftersom jag hade ett tillgodokvitto på
449 kr betalade jag endast 25 kr för inköpen. Kändes rätt bra :)

Väl hemma började jag baka lussekatter, mumsigt gott! Fredrik var duktig och drog nya elkablar så att jag fick ljusstjärnorna i de fönster där jag ville ha dom.

Nedan ser ni årets adventsljusstake jag ordnat. Lite annorlunda men jag är nöjd. Hittade ljusen, siffrorna och
själva hållaren (eller vad vi nu ska kalla den, den svarta saken i alla fall) på Village också en helt underbar affär. Stenarna är importerade från Grekland närmare bestämt Naxos (hmm de var fina och vi fick dom väldigt billigt).










(Finn en skumtomte)

Inga kommentarer: