söndag, november 16, 2008

Så var denna helg snart slut

Igår kände jag mig frisk större delen av dagen. Vi började dagen med att skura golven efter att målen gjort sitt, sedan var det dags att byta till vinterdäck. Efter det begav vi oss till Jula och K-Rauta för att köpa nya vita eluttag. Måste säga att det var helt bedrövligt utbud, vi lyckades i alla fall hitta täckkåpor och några uttag men inte allt vi behövde.

Efter denna utflykt blev jag helt orkeslös, det blev hem till sängen och F åkte och spelade innebandymatch. Sedan vaknade jag inte riktigt alls under hela kvällen, helt slut i kroppen och feberkänningar igen.



























Idag vaknade jag klockan 12 och tyvärr mår jag inte alls bättre. Orkar inte vara hemma en dag till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen!

Va fint ni får det! ser fram emot den 24 januari, då ska vi shoppa!!!! på fredag bär det av till thailand ohiii så roligt!

kram kram på dig!!!
//Johanna A