söndag, november 16, 2008

3 saker

Det cirkulerar oftast kedjebrev på nätet, och det är faktiskt väldigt sällan jag hoppar på dem. Men just denna var faktiskt annorlunda, så varför inte?

Nedan kommer mina 3 saker:

3 saker jag går igång på
vad då går igång på?? Något jag gillar, blir glad av, tycker om, gärna pratar om eller pysslar med kanske?
blå himmel en sommardag och jag sitter i bilen på väg till ett hoppfält
inreda och förändra om hemma, älskar inredningsprogram på TV
att få pyssla egna kort, snart är det dags för julkorten och jag ser verkligen framemot det

3 saker jag inte kan vara utan
min familj och mina vänner
om man ska vara lite mer materilastisk står datorn, filofaxen och kameran högt i kurs

3 saker jag ångrar
kanske att jag inte köpte en lägenhet i Sthlm -98 när jag flyttade dit
en viss pojkvän i ung ålder, dock lärde jag mig enormt mycket och kommer ha med mig den erfarenheten resten av livet
att jag slutade träna för typ 5 år sedan när jag väl hade kommit igång

3 saker som gör mig glad
mina underbara vänner
min man som gör att det går nog inte en dag utan att vi skrattar tillsammans
bra väder och vackra blommor

3 saker som gör mig arg
Tjafs om småsaker, ineffektivitet och brutna löften

3 människor jag beundrar
J för att hon har en inre styrka som är helt fantastisk, väldigt glad att få vara hennes vän
min man för hans energi och brinnande intresse för det mesta
B som trotts svår sorg ändå är glad, positiv och sig själv

3 saker jag skulle vilja göra
resa och få uppleva södra delen av USA
hoppa fallskärm utomlands
åka skidor i alperna

3 maträtter eller ingredienser i köket jag gillar
sushi, avokado och vitlök

3 TV-program jag ser
diverse inredningsprogram, CSI & Criminal Minds

3 saker jag har med mig i livet
erfarenheter, kunskap och glädje

3 saker på önskelistan
att bli friska, ny kudde och att min motorcykel blir såld

3 bloggar jag inte kan vara utan
det finns många bloggar som är smått beroendeframkallande, men jag kan inte direkt säga att det finns några jag inte kan vara utan. Bloggarna i listan till höger följer jag dock dagligen.

Förmodligen ska utmaningen skickas vidare, men jag riktar mig inte till någon speciell, utan tycker det vore kul om de besökare som känner sig manade tänker till om sina 3 saker. Hojta till med en kommentar om du gjort ett inlägg, så jag kan kika alternativt skicka mail till mig om dina 3 saker!

Inga kommentarer: