fredag, augusti 01, 2008

7 saker att berätta

* Kom igår hem med 10 köpfilmer, fick ett il när jag gick förbi videobutiken i väntan på att F skulle hämta mig

* Vi bokade nästan biljetter till New York idag. Sara hade hittat biljetter för halva priset men tyvärr tog de slut innan vi hann boka. Nya tag under helgen!

* F berättade att jag kommer att få en överaskning i present, hmm! Samt att vi köper kameran Canon 450D tillsammans. Det känns egentligen lite dumt med presenter när vi har gemensam ekonomi.

* Min yngsta syster är på besök så ikväll blir det en sväng in till city.

* Igår hade vi 9 middagsgäster och alla fick plats, 7 sänggäster har vi också och alla får plats.

* Bankkorten har kommit med mitt nya efternamn och foto till körkortet är ordnat och inskickat.

* Har bestämt mig för att 2 nya tatueringar skall göras under hösten.

Inga kommentarer: