fredag, augusti 22, 2008

2 st OOpppssss

Har tittat åt ett annat håll när jag gått förbi skoaffärer det senaste halvåret för jag vet vad som händer.
I början av veckan såg jag ett par snygga bruna stövlar, och ska man ha ett par till hösten måste de handlas nu för annars är dem slut.
Gick förbi Bianco idag efter jobbet bara för att titta lite, suck kom ut med två par skor och 2 300 kr fattigare.
Båda skorna var väldigt sköna och precis vad jag behövde :)













Vi åkte sedan och handlade lite middag och precis innan vi skulle svänga in till vårat garage ser vi att en Toyota Celica backar ut och jag tänker, har hon inte lite väl hög fart med tanke på att det står en container en bit bakom bilen. Hon stannade inte utan fortsätter backa så att t o m containern flyttar sig.
Stackars, stackars ingen bra start på helgen!













Inga kommentarer: