lördag, augusti 30, 2008

Gud vad skönt med helg

Igår kväll var det kräftskiva på jobbet. Igår gjorde jag även något som jag aldrig tidigare gjort, jag gick och tränade kl 16.30-17.30 för att sedan ansluta till kräftskivan klockan 18.00. Jag håller nog på att bli lite galen :) Kräftskivan var trevlig, bra uppslutning av kollegor.
Idag har vi strosat runt på stan och det blev lite shopping, F köpte ett par jeans på Esprite och jag hittade två koftor på min favvo butik. Inhandlade även lite nyttosaker på Claes Ohlson och en trädgårdsbok på Akademibokhandeln, jag måste få mer kunskap om hur jag ska sköta trädgården.

Ikväll kommer en arbetskollega till F och hans tjej. Vi ska äta ost och kex och dricka lite vin. Igår vann jag en korg med lite olika ostar några kex och en flaska vin.

(Träningen håller i sig med två pass i veckan, måndag och fredag denna vecka)

Inga kommentarer: