tisdag, augusti 12, 2008

Tack

Tack för alla peppande kommentarer både på bloggen och över telefon gällande Trygg Hansa. Kors i taket så ringde handläggaren upp mig idag. Vi diskuterade lite och jag fick tillslut prata med hans chef och då löste sig problemet och de gav med sig. Jag får betala för de 12 dagar motorcykeln stod påställd och de räknar på 1 500 kr/mån. Ställde av motorcykeln idag.

Ikväll har vi varit och grattat Johanna i Nyköping. Det bjöds på god smörgåstårta och kaffe.

Ni som känner mig väl vet att jag älskar att pyssla och fixa. Jag fick ett presentkort på Panduro av F förra året när jag fyllde år. Använde lite till julpysslet men nu bor jag för långt från en Pandurobutik så jag fick ringa in min order. Såklart blev nota lite mera än vad presentkortet var på...en embossing värmare och färgpennor till stämplarna.

Inga kommentarer: