söndag, juni 16, 2013

Städning

Ja ibland kan det vara roligt att städa men oftast inte. Idag var det roligt för vi städade båda två tillsammans. Satte Ella framför TVn och Moa i babysittern. Vi sa vi kör så länge Moa är nöjd. Vi hann dammsuga hela huset inkl övervåningen. Toaletterna är städade och alla saker är på sin plats. så himla skönt. Nu är det bara lite underhållsstädning som behövs fram tills midsommar och gästerna kommer :)
Tvättkorgarna är även dom tomma vilket är skönt.

Imorgon bitti ska jag på sommarfrukost/fika med kollegorna så F lämnar Ella. Ska bli kul att säga glad sommar till dom.

Har börjat småspåna på maten i midsommar. Har redan nu bestämt mig för att den dagen är det fritt val av mat för mig och då måste det ju vara något gott som jag unnar mig :) t ex Västerbottenspaj.

Kom ut på en PW idag mellan regnskurarna vilket var skönt då jag inte tränade igår.

Inga kommentarer: