fredag, juni 28, 2013

6 veckors magcoachning är över

Då jag har jag varit med i 6 veckor. Sista invägningen idag och sista mätningen. Kollade för kul skull hur mycket det skiljde från när jag började...
Fick en lite smärre chock, visst att jag märker det på byxorna att dom är lättare att knäppa MEN
- 5,6 kilo
- 8 cm runt magen (naveln)
- 3 cm runt stuss
- 3 överarm
- 2 cm lår
- 2 cm strax över knä

Så himla glad att jag började. Det har ju inte gått av sig självt utan jag har tränat i stort sett varje dag och verkligen lagt om kosten men jag är sååå mätt. Aldrig hungrig och nästan aldrig har jag ett sötsug. Det bästa är väl att det inte är någon pulverbantningsdiet utan jag äter mat, god mat! Trots Midsommar, middag ute och middag hemma hos vänner denna vecka så visade vågen - 0,6 kilo.
Jag kan m a o äta i stort sett det jag vill men bara att jag håller koll på mängden.

Köpte 3 nya månader igår så nu fortsätter jag kämpa över sommaren och mot min målvikt.

2 kommentarer:

Anna MK sa...

Bra jobbat!
Kram

Lisa sa...

Wow imponerande!
Kram