måndag, september 03, 2012

Hemma

Haft härliga dagar med fina människor i Budapest. Fått uppleva sommar igen då det var 36 grader varmt igår.
Billigt att äta, dricka och göra behandlingar.

Provade detta, 20 min kostade 110 kr :)





Helt klart värt det. Måste leta upp ett ställe i Linköping som har fiskarna och kolla hur dyrt det är här.

Lite sömnbrist från i helgen tog ut sin rätt idag. Vet inte hur jag skulle fixat dagen ifall inte Bettan är här. Är sjukt trött, nästan läskigt. Ska lämna lite blod imorgon och ska be dom kolla HB innan så att allt är ok.
Kan också spela in att i fredags var min sista arbetsdag. Är anmäld hos Arbetsförmedlingen som arbetslös, jäklar vilken process det var. Fixade det i fredags. Fått en handläggare men de tyckte att vi lägger inte ner så mycket tid på dig då jag har några öppningar på G.
Intervju på onsdag som jag laddar inför.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Madelen sa...

Min frisör som jag tycker är helt underbar delar lokal med finafötter som har just "fisk spa". Jag vet dock inte vad hon tar för en behandling. 

http://www.studiostil.nu/Fisk-Spa.html