onsdag, september 05, 2012

Panik

Fick panik idag :) lite i alla fall :)
Ifall jag får jobb kommer Ella vara på förskolan 8-15.30 varje dag.
Jag kommer lämna typ alla dagar och F hämta. Jag kommer jobba 100%. Vill inte gå ner i tid ifall jag får nytt jobb.

Hur länge går era barn på förskola? Är ovan tider ok? Det känns som långa dagar för henne å andra sidan räknar jag på det så blir det väl dessa tider ifall man jobbar 80 %.

Kommentera mer än gärna.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Madelen sa...

Jag tror faktiskt inte att det är någon fara att Ella är på fsk dom tiderna. Efter maten sover hon. Hon kommer att vakna ganska lagom så att hon hinner vakna till för mellanmålet 14.30. Mellanmål till ca 15 och så kommer du eller Fredrik en halvtimme senare. Eftermiddagen kommer att svischa förbi. Klart det gör ont i mammahjärtat att lämna allt annat än jättekorta dagar, men Ella komme att ha det bra. Speciellt eftersom ni inte måste rycka upp henne i ottan så kommer hon att orka. Det är vad jag TROR i alla fall. Och jag har ju trots allt lite erfarenhet i frågan... :-)

Madde J sa...

De trivs ju oftast väldigt bra på fsk, det är nog i mammahjärtat det gör ondast och så får man dåligt samvete. Mina barn har trivts väldigt bra, nu lämnar jag dem tio över sju alla dagar, hämtar kvart i fem två dagar,tjugo över två en dag, halv fem en dag och fyra en dag så mina barn har alltså längre dagar än vad Ella i sånt fall får. De brukar ändå vilja stanna när jag kommer tidigare :-) Kram

Anonym sa...

Samma tider som vi har och det går bra tycker jag. Men trots att vi har gjort det här i några år nu så typ springer jag till bilen från jobbet för att spara in nån minut :) Kag tror iaf att det är bra att de hinner få vara med på alla rutiner som lunch vila och mellis. Lycka till, kram Carro