tisdag, september 18, 2012

Utmaning

Det är en utmaning att byta jobb. Från att ha kunnat typ allt kan jag helt plötsligt ingenting.
Systemen är helt annorlunda, produkterna likaså och även arbetssättet och processen.
Försöker få lite koll på allt så att jag i alla fall kan börja träffa kunder om någon vecka. Insåg idag att jag får nog ge det några veckor till. Idag har jag i alla fall ringt ut till kunder. Lite enklare att sitta i telefonluren och se förvirrad ut än att ha kunden framför sig :)
Lyckades fixa några ärenden helt själv vilket kändes stort :)

Det har varit helt dött gällande intresset av fotöljerna. Men imorgon kommer en tjej och kollar på dom. Hoppas hoppas att hon köper dom så att jag kan köpa mina fotöljer jag suktar efter :).
Ska gå och provsitta dom igen nästa helg då jag ska till Stockholm på shoppingdag med två helt underbara tjejer. Längtar så!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Malin Lundstedt sa...

Puss på´re!