fredag, september 07, 2012

Sova

Dags för oss att köpa ny säng. Tempurmadrassen är väl typ 12 år :)
Vill nog ha en 180 säng också. Någon bloggläsare som har ett bra tips. Vet att Ikea är ok men vi funderar på att unna oss annat märke. Det är ju ändå en investering på många många år.

Nu är det fredag och skönt att veckan har gått. En mycket intressant vecka för min del. Nästa blir nog ännu mer spännande och intressant. Skriver lite kryptiskt men så är det :). Ring om ni vill veta :)
Kan förhoppningsvis berätta om ett spännande projekt för min del framöver om typ någon vecka. Håll tummarna!

Vilken lyx det är att ha farmor på besök. Sorgligt att hon bor så långt bort. Ella älskar farmor och skiner upp som en sol när hon hämtar på förskolan eller ansluter till frukost på morgonen. En enorm avlastning för mig och Fredrik och vet ärligt inte hur vi hade fått ihop veckan utan henne. Å andra sidan har det varit en mycket speciell vecka...
Bra också att jag känner mig hyfsat pigg trots att det är fredag :)

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: