torsdag, augusti 30, 2012

T O R S D A G

Ella hade varit glad hela dagen idag på förskolan. Kanske är vändningen här ?!?
Förstår att mycket händer i hennes huvud. Idag vid nattning gick hon runt och sa pappa pappa pappa hela tiden. Jag förklarade att han var på bio och att du ser honom imorgon. Tok arg blev hon, helt förstörd. Vägrade vara kvar i sängen. Slutade med att jag la mig i hennes säng och trugade henne att komma upp och lägga sig brevid mig. Lyckades!
Somnade gjorde vi också, väldigt oskön säng för en sådan klump som mig. Ingen hållbar nattrutin direkt. Den vi har sedan tidigare behåller vi och hoppas på att dagen var en engångsupplevelse :)

Hann prata en kortis med syrran. Fick bra tips om att Twilfit har 25% rabatt på alla BH märken. Taget, går dit direkt i morgon.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: