onsdag, augusti 15, 2012

Bubbla

Har nog inte fattat vad som hänt idag. Men lär väl fatta det när Fredrik går tillbaka till jobbet.
Deppigt!





Köpte nya blommor till köksfönstret som piggar upp lite. Tror faktiskt att jag ska göra en genomgång av alla blommor och rensa och handla nytt.




Denna tös ger mig också massor av kärlek och kraft liksom Fredrik som tänker bättre än mig när mina egna tankar är på väg på fel bana.
Nu har jag skrivit ner några punkter jag ska ta tag i under nästa vecka och när dom är genomförda så kommer det nog kännas bättre.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Madde J sa...

Skickar ett gäng med styrkekramar!

Johanna sa...

Ta tösabiten och studsa över- ni kan få energi här- mina barn har för fyra. Och jag är bra på att kramas! Och har gott kaffe. Och är hyfsad på hurrarop. <3