tisdag, augusti 21, 2012

Pust

Vilken morgon. Allt har gått fel för Ella. Var tvungen att ta febern då hon var så gnölig men inte då :)
Vinkat hejdå till dom nu då dom går till förskolan. Ett bakslag igår så F får stanna kvar lite idag. Med henne morgonhumör idag så är det nog också bäst :)
Frågade F imorse när hon kom upp i vår säng inatt. Han hade inte hört henne, inte jag heller men imorse låg hon hos oss. Hon måste bara klivit upp, lagt sig emellan oss och somnat om :)

Jag ska såsakteliga göra mig iordning för Sthlm. Har ett gratis återbesök på tatueringen som jag tänkte utnyttja. Lite korrigering krävs och dumt att inte ta tillfället i akt.
Hoppas nu bara att jag kör rätt till den braiga parkeringen vi funnit i stan där det alltid finns plats trots centralt läge.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: