torsdag, augusti 30, 2012

In och ut

Lämnade 08.00 och gick 08.05. Hon vinkade i fönstret och grät inte. Hon såg lite skeptisk ut så spännande att höra hur det gick.
Hämtar 12 efter lunch.
Carro - dom tycker att det är bra att hon går varje dag 8-11 nu när hon är liten. Jag håller inte riktigt med utan vill ha henne där 08.30-13-30 tre dagar i veckan, kanske mån, ons och tors.
15 h blir det då jag inte har jobb just nu. Men 8-11 känns helt meningslöst.
Dom kan inte neka tre dagar i veckan men blir lite putta. Igår förklarade jag varför jag vill ha tre dagar i veckan och dom fattade. När jag skriver på för ett avgångsvederlag får jag hjälp av ett företag i tre mindre med intervjuteknik, lite tips på cv och personligt brev och ifall 8-11 hinner jag inte dit innan hon ska hämtas.

Nu ska jag fundera på vilka kläder som ska med till Budapest, avresa imorgon :)



- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Anna MK sa...

Trevlig resa! kram