söndag, december 14, 2008

Tredje advent

Jag steg upp lite tidigare än vanligt i lördags för att gå ut och fota. Jag måste komma igång och prova dom tips jag fick på fotokursen samt att det var underbart ute.

En sak att jobba med är vitbalansen som gör att samma bild kan se helt annorlunda ut.





































Vid lunchtid igår åkte vi till Oxelösund för att hälsa på S&J.







E gillade
julklappen :)











Välkommen
till världen :)







Idag har vi sågat, målat och spikat. Listerna i hallen är nu klara. Bara tre rum kvar :) Eftersom vi ska fira nyår hemma hos oss vill jag verkligen att all renovering ska vara klar. Gästerna bryr sig säkert inte alls men ni vet hur jag är.



2 kommentarer:

Johanna sa...

Aj aj vad söta barn påbilderna!!! Måste få de bilderna mailade till mej!

Anonym sa...

Fina bilder!