tisdag, december 23, 2008

Dan före dopparedagen

Gud vad härligt det är med semester!
I söndags åt jag frukost med två kompisar och vi bytte julklappar. Senare på eftermiddagen tog vi en fika hemma hos Tina & Fredrik. Barnen fick sina julklappar och dom verkade uppskattas. Alltid svårt att veta vad man ska köpa.

Igår åkte vi till Madde & Simon och åt middag, det bjöds på älgstek. Det roliga var att Simon skjutit älgen, väldigt gott och vi hade en mycket trevlig kväll.

I övrigt umgås vi med familjen och myser mest runt. Snön har komit och vi njuter av det härliga vädret.

Har idag varit och fotat lite, dock måste jag erkänna att jag var nog ca 40 min sen. Solen har precis gått ned och bilderna blev lite mörka.



Första bilden är på kyrkan vi gifte oss i, kul att återvända och se den i en annan skepnad. Dom andra två bilderna är från båthamnen vid mina föräldrars hus (dom här bilderna skulle jag tagit lite tidigare då solen precis gått ner).

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint det är där uppe..
Man kanske skulle bo norr ut så man får iallafall lite snö på julafton. Här efterlyser vi den!! Hoppas på mirakel under natten. .:)

Vi höres & ses på nyår.
Bamse kramar till er begge!