söndag, december 07, 2008

2a advent

Julen närmar sig med stormsteg och jag bara njuter. Jag älskar verkligen julen allt som hör den till. Visst är det mycket folk överallt som stressar upp en men jag brukar skärma av och tänka på dom positiva sakerna istället. Helgen som varit har av förståliga skäl varit lugn för min del, suttit i skolbänken och lärt mig massor om digital fotografering.
Snacka om matnyttig kurs, nu är det bara till att öva och öva så att det fastnar.


Jag och F hann dock in en sväng på stan igår innan kursen. Jag skulle visa honom två sängbord som jag hittat på Designtorget. Vi har varit utan sängbord i snart ett år och alla saker har legat på golvet. Ett billigt alternativ men inte så praktiskt i längden. Sedan har det varit väldigt svårt att hitta några fina. Mitt krav har varit att dom inte ska stå på golvet utan hänga på väggen!
Prisbilden på dom vi nu har köpt var väl lite i överkant men jag hoppas att det blir bra när dom sitter uppe.


Bilden är från hemsidan

Inga kommentarer: