onsdag, december 31, 2008

Gott slut

Några sista rader från mig detta år. Sitter och provar att vår trådlösa router fungerar och det gör den alldelens utmärkt. Billig var den också, 379 kr. Köpte den på PC City och säljaren där sa prova den billigaste och är det inte tillräckligt med räckvidd kom tillbaka och byt. Vi fick lov att fråga två gånger om att det är alltså ok att byta även ifall förpackningen är bruten och produkten använd, ja var svaret.

Den fungerar i alla fall kanon, vi har t o m full teckning i tvättstugan som ligger längst bort i huset.













Mina tankar går idag till 3 speciella familjer.

Min guddotter Mira som ligger inne på sjukhus med dubbelsidigt lunginflamation. Håller tummarna för att hon är lite piggare idag och att syresättningen under natten varit ok. Vi tänkte på er och skickar massor av kramar. Sitter och tittar på bilden av hennes som bifogades i julkortet. Ta hand om er och vi hörs!

Sedan håller jag tummarna för att jag kan ringa Anna imorgon och säga grattis till att magen fortfarande är kvar...hon är nämligen beräknad att föda precis nu...

Sist så skickar jag en tanke till Maria med familj som vi skulle firat nyår tillsammans med. Gud vad tråkigt det är med förkylningar. Hoppas att ni känner er bättre idag och att ni i alla fall kan få en mysig kväll tillsammans trots förkylningar och febersvettningar.


Gott nytt år allesammans så hörs vi 2009!

Kramar i massor från oss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år på er!

KRAMAR

Anonym sa...

Åhh gumman DU är BÄST!!

Jaaa - vi fick ju fira med svettningar och x antal nysningar.
Det gick an och vi fick en trevlig kväll... Såg lite fyverkerier - de e fint! :) Fast vi hade mer än gärna varit hos er och firat i det nya året!!
Vi höres snart!
Bamse Kramar till er alla!