lördag, december 06, 2008

Lördag morgon för mig, förmiddag för andra!

Precis tagit mig upp ur sängen och måste börja tänka på 2 bilder som jag ska maila till fotografen. Jag började min digitala fotokurs igår kväll och den fortsätter idag och imorgon. Lite seg är jag också med tanke på att jag efter kursen anslöt till jobbets julfest.

Ifall jag tänker tillbaka på veckan som varit har det hänt rätt så många lite annorlunda saker som inte inträffar varje vecka.
- Jag har tränat två gånger och träningsvärken från Poweryogan i torsdags sitter ännu kvar. Hoppas nu att jag kan hålla i träningen. Tanken var att jag skulle träna idag innan kursen men orkar inte. Jag får se ifall det blir imorgon istället.
- Elsa fick en syster, välkommen till världen och jag längtar tills vi får se underverket
- Jag har haft en rätt så annorlunda vecka på jobbet, många konstiga case. Kan tyvärr inte skriva här vad för något men mina kollegor på jobbet fattar...
- Vi fick den efterlängtade Skrattboken från min farbror som han refererade till i talet på vårt bröllop.

Inga kommentarer: