tisdag, december 02, 2008

Pysselipyss

Äntligen har jag börjat!
Har inte haft någon direkt inspiration till att göra julkort i år, varför vet jag inte. Jag hittade dock några nya stämplar på Panduros rea samt att jag köpte en embossing pistol. Lite nördigt jag vet men det är mycket smidigare med den.
Orkade inte sitta mer än 1,5 timme på köksstolen, fick ont i ryggen. Känner ingen oro för ryggen då det är träningsvärk från igår. Köksbordet får se ut så här under veckan så kan jag pyssla lite varje kväll efter jobbet.




















På Eriks kommentar till förra inlägget tyckte Fredrik att det var en god idé och tackar för tipset. Själv har jag inga kommentarer :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina kort!!! :o) Vad duktig du är! O usch så sugen man blir på att pyssla. . . ;^) Kramar till dig

Eric sa...

hahaha, photos please ;)