fredag, oktober 18, 2013

Vilka är på??

Har nu satt upp ett mål för mig själv t o m fredagen den 29 november. Tänkte höra vilka är på? Vi kan stötta varandra, rapport varje fredag hur det har gått under veckan. Vi kan peppa varandra till förändring!
Mitt mål är att äta upp alla mina kcal VARJE dag och en dag per vecka ska vara röd där jag äter för mycket :). Idag blir det min lösgodispåse!
Ska även träna varje dag jag är frisk och inte känna efter så mycket gällande trötthet och förkylning. Alla är väl mer eller mindre förkylda nu. En vilodag per vecka.
Har även som mål att lägga mig i tid, sömn är bra för kroppen när det gäller återhämtning.
Min PT hävdar nämligen att jag kommer få stora resultat om jag gör som hon säger, så nu upp till bevis!! :)

Så vilka hakar på? Vilka vill få till en förändring kring något? Skriv en kommentar här så jag vet. Vi startar på måndag!

2 kommentarer:

anna sa...

Toppen!
Jag är på, måste komma igång med träningen och sova i tid. Ligger i fas (och lite före) i skolan nu så kan vara bra att ta tag i träningen nu när tiden faktiskt finns.

Anonym sa...

Jag är på! Behöver träna alla dagar utom en, äta onyttigt bara en dag i veckan, sova mer. Måste få dispans då jag åker till Berlin men annars så hänger jag på! // Cissi