torsdag, oktober 17, 2013

H E M M A

Fredrik är på sektionsträff idag och imorgon vilket innebär att jag är hemma. Det kommer bli massa mys med tjejerna och jag passar även på att träffa några vänner som är hemma föräldralediga. Har turen att Fredrik blev medbjuden på en jobbresa till Södertälje nästa torsdag så då är jag också hemma :). Så ledig torsdag + fredag denna och nästa vecka :)
Har också det delikata "problemet" att jag måste ta ut 8 semesterdagar innan sista december så det blir långledigt över jul samt att jag ska ta några strödagar under hösten.

Nu sover Moa och jag ska sätta mig och gå igenom alla bilder som vi tagit sedan i juni som fortfarande ligger på minneskortet. Lär ta ett bra tag men dags att börja.

I helgen ska vi åka och köpa en skrivare som även skriver ut 10*15 fotografier. Då och då saknar jag att vi inte har en skrivare och det visade sig att det är inte så dyrt. Jag trodde det var svindyrt men det visade sig att så inte är fallet.

Inga kommentarer: