tisdag, maj 28, 2013

Veckan då allt händer!

Helt galet fullbokad vecka och på det så är mobilen inlämnad på service så kalender och alla telefonnummer är borta. Som tur är har vi samma kalender jag och Fredrik så jag kunde skriva ner vad jag ska göra i veckan :)

Idag playdate här hemma, sommarfest på förskolan kl 16-18, Årsmöte kl 18.30 med efterföljande styrelsemöte.
Imorgon onsdag, Lämna Ella 08.45, barnmorskan kl 10.45, lunch med en vän kl 11.30, klippning + färg kl 14.15, inredningsparty hos grannen kl 18.00.
Torsdag, lämna Ella 08.45, hämta F på Skoda kl 13.05, BVC tid kl 13.30 precis när Ella ska hämtas. Möte på jobbet mellan kl 16-18 med efterföljande middag.
Fredag morgon drar vi till Falun för syrrans bröllop :)

Tur att Susanne är här och kan stötta och hämta Ella både onsdag och torsdag då jag bokat både klipptiden och BVC tiden lite tokigt.

Inser att packa får jag göra imorgon för ikväll och på torsdag blir det nog sent.

Inga kommentarer: