onsdag, maj 15, 2013

Full fart

Kl 07.00 min telefon påminer mig om Moas medicin
Kl 07.05 jag kliver upp och sätter på äggen och gröten
Kl 07.20 slevar i mig grönten och äggen
Kl 07.20 det knackar på dörren och hantverkarna är här för att kolla fukt i garagelängan
Kl 07.30 Ella kliver upp och jag tar upp Moa och ger henne medicinen
Kl 07.40 Byter blöja på båda barnen och klär dom
Kl 07.50 Ella äter frukost framför paddan och jag ger Moa mat
Kl 08.10 Klär på Ella först och sedan Moa
Kl 08.20 Går till förskolan
Kl 08.40 Lämnar Ella och jag går och handlar på ICA
Kl 09.25 För trött för att gå hem, tar bussen
Kl 10.00 Moa vaknar...jag kastar i mig mellis
Kl 10.15 lägger mig på golvet och gör mina träningsövningar
Kl 10.45 byter blöja på Moa och matar henne
Kl 11.10 snabbdammsuger nedervåningen och lägger in ren tvätt där den ska ligga. På så sätt mår jag lite bättre :)
Kl 11.20 sätter på vatten och börjar förbereda lunchen samtidigt som jag bloggar :)
Moa sitter nöjt i babysittern

Pju förmiddagen har gått i ett, inte konstigt att jag känner mig lite sliten...

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Började med PTn i måndags så det är lite mycket nu också gällande att äta rätt. Väger all mat så det tar lite längre tid att laga och förbereda maten.
Två träningspass per dag också. Däremot tar träningspassen bara 20 min så det hinner jag med. Eller rättare sagt jag prioriterar dessa högt.

Anna MK sa...

Du gör det bra som lyckas få lite tid över till måsten och andra "nyttigheter".
Kram