lördag, maj 18, 2013

Lördag

Haft en härlig natt till idag. Moa åt kl 01.45 och det målet tog Fredrik. Sedan åt hon 06.30 och somnade om direkt efteråt. Jag och Ella klev sedan upp 07.30 :)
Ella var igår ute och lekte från typ 19-20.30 i lekparken och vi tyckte det var ok då vi suttit halva dagen i bilen och hon var på gott humör. Hon tog igen sömnen efter lunch, sov i tre timmar. Vi som skulle till Ikea men det får bli imorgon istället.
Hann till plantagen för att höra hur jag ska gå tillväga för att alla 7 silkesnävor och poppelrosen har dött.
Köpte ju massa plantor förra sommaren med mammas hjälp och trist när en del inte håller.







Ta med bevis blev svaret så imorgon åker jag dit med döda plantor för att få nya. Nävorna har inte ens kommit upp så där blir det att ta med jord och lite rötter :)

Vi har haft en helt underbar dag idag. Vädret spelar säkert in mycket då solen visat sig från lunch.
Jag har tränat mina två träningspass, rensat rabatten, klippt alla kanter med trimmern efter att F klippt gräsmattan.
Kört nya bilen har jag också gjort :)

Nu ESC!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: