lördag, maj 25, 2013

Risig

Ont i halsen, ont i huvudet och allmänt risigt. Så känner jag mig.
Fredrik åkte igår på svensexa till Falun och kommer hem imorgon vid middagstid så jag är ensam med nätterna.
Kände mig pigg i morse då Moa sov från 21.30 till 02.30 och sedan till 07.
Dock ska hon ha medicin kl 23 så då måste jag ju ändå upp.
Men var nog inte så pigg inatt... Tänkte öka upp mängden mat då hon igår kväll åt 90+60 mellan 19-21.30.
Tänkte att jag ger henne 90+30 när hon vaknar alltså 120.
Kl 02.30 fick jag 90+30 till 110 :), även kl 07 fick jag 90+30 till 110...
Ikväll förbereder jag två flaskor med 120 ml vatten i :) så ska jag väl komma ihåg att det ska vara fyra skopor ist för tre.

Så pigg...nja...skyller på förkylningen.

Fortfarande ont i halsen och huvudet nu på kvällen så jag ska försöka gå och sova tidigt. Alltid svårt då jag nu när båda barnen sover passar på att röja undan lite efter dagens aktiviteter.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: