söndag, januari 17, 2010

Testar

Har nu gått igenom hela kursen för Photoshop Elements. Är fullproppad med information och nu är det bara att öva öva öva och öva. Det bästa av allt är att kursen är uppdelad i menyer så jag kan enkelt upprepa delar, vilket kommer att behövas...
Det kommer nog dyka upp en del manipulerade biler på bloggen när jag övar men jag lovar att skriva vad jag gjort, förutom det som är uppenbart då :)

Köpte tulpaner i fredags och jag blir glad så fort jag går in i köket.












Baltazars bur läggs ut på blocket idag. Helt i onödan köpte vi denna, den används ju nästan aldrig. Han har sin mat och vatten där men känns lite onödigt att buren ska ta upp hela pysselrummet. Vi satsar istället på att köpa en större hundbur i tyg som vi kan använda när vi åker bil. Hamster buren som vi har använt hittills har blivit för liten. Han slutar ju aldrig upp med att äta, nu innehar han vikten av 2 kg :)


Inga kommentarer: