lördag, januari 23, 2010

Mycket vuxet folk

Igår var jag ute med ett gäng kollegor och lite annat folk. Vi åt en 3 rättersmiddag på Riva, mycket gott. Restaurangen ligger vägg i vägg med ett uteställe som i sin tur ligger vägg i vägg med ett annat uteställe och det är bara att gå runt till alla, rakt igenom.
Det var 35 årsgräns därav rubriken. Jag kände mig lite lätt ung och passade inte alls in. Det var lite finlandsfärga varning, lite patetiskt och ja lite udda klädel på vissa. Kort kort var prio hos vissa, trollvarning på andra och sminkningar från 80-talet.
Musiken var heller inte så bra, åkte hem 00.15.


Vi hade dock en hel del intressanda samtalsämnen, måste se Sommaren med Göran för att får höra "Du ser kåt ut...äsch...jo...TACK...varsågod"


Nästa diskussion handlade om vilka kändisar vi träffat. Jag kunde inte bistå med så många, tränat bakom Peter Jöbäck. Var nog mer utsikt än möte :) Firat jul med Johan Hedlund men han är nog igen kändis. Träffat Mary J Blige manager men det var 1997.
En hade ätit middag hemma hos Mats Sundin varit hemma hos Magdalena Graaf och hälsat på Sean Connor, en annan hade hälsat på kungen. Någon av dom vann nog :)


Trevlig kväll var det i alla fall. Mår ok idag och helgen kommer kännas så mycket lägre när jag gjorde något igår kväll.

Vilka kändisar har ni träffat och då inte bara sett på stan utan mer träff än så :)
Skriv en kommentar!

2 kommentarer:

Maya sa...

hihihiiii.. kändis.. Hmmm..,
Jo, jag har ju serverat kungen å en del politiker sprit :) på Karlsberg när ja jobbade i baren där.. Sen e de nog inte så mycket mer... Hahaha.. :)

anna sa...

Edlund och inte hedlund kära syster. och jag så arne weise hoppa av tunnelbanan i veckan. jodå så är det när man bor på östermalm :P