söndag, februari 22, 2009

Härliga underbara söndag

Igår mådde jag pyton, kom inte upp ur sängen. Var yr och mådde illa. Sov i stort sett hela dagen förutom några vakna ögonblick då jag låg framför TVn.
Såg bl a melodifestivalen, helt ok förutom att jag tycker att BWO ska vinna hela tävlingen.


Nu sitter jag i köket och lyssnar på de låtar vi hade i kyrkan och drömmer mig tillbaka till kyrkan och stämningen. Skulle nog kunna framkalla en tår av lycka :)

Nu är det verkligen dags att ta tag i att framkalla några förstoringar som canvas. Jag har lite svårt att bestämma vilka två, är ni snälla och hjälper mig.
























































5 kommentarer:

Anonym sa...

Tja!!
Låter inte bra - e du sjuk.. :( Hoppas du kryar på dig snart!!!
Canvas - ska de vara i svartvita eller i färg???
Ta hand om dig!
Kram kram

Pernilla sa...

Tänkte blanda lite, bilderna i inlägget är korrekta i färgvalen.
Jag mår bättre idag så det var säkert någon elak bacill i kroppen igår.

Anonym sa...

då beror det på hur många och vart de skall hänga..
ja skulle lätt ha 2st svart vita på en vägg och sedan i färg ng annan stans..
Kram.

Anonym sa...

ringarna & ni två på bänken i svart vitt skulle jag satsa på.
I färg: Bolmbuketten och när ni står( men staketet bakom).. :)

Lycka till!!!
Säg till om vilka bilder ni valt senare!
Kram kram

anna sa...

Jag älskar den i svartvitt, man får en gammeldags känsla, svartvitt funkar överallt och ni ser så otroligt lyckliga ut på ett okonstlat sätt.