måndag, april 28, 2008

Sanslöst skoj blir en bra summering

Jag sitter här och njuter och har fått berätta om möhippan flera gånger under dagen på jobbet och varje gång har jag känt att allt var verkligen helt perfekt. Hade ingen aning om att det skulle bli just denna lördag, jag och Johanna skulle ju pyssla grattiskort. Så här i efterhand kanske Johanna betedde sig lite konstigt under lördagmorgonen :)

Försökte att inte titta i så många skyltfönster under trippen inne i Nyköping C, försökte inbilla mig att jag såg helt normal ut. Det var lite svårt med inbillningen då varje person jag passerade tittade lite konstigt på mig tills de insåg att det var en möhippa och då kom leendet :)

Jag är så stolt över att ha så fina vänner som ni, sitter här med ett stort leende på läpparna och blir rörd. Tack alla för en riktigt härlig lördag och träninsvärk i magen som måste vara för allt skrattande. Hoppas att även ni hade lika kul som jag.

Inga kommentarer: