fredag, april 18, 2008

Jag är glad, äntligen fredag!

Äntligen helg, har längtat hela veckan. Sprang på Ina idag efter jobbet och vi blev inbjudna till afterwork på Platå klockan 17. Perfekt, vi hann köpa present till mig guddotter som fyller 2 på måndag, postat och klart. Sedan gick vi förbi Systembolaget för att köpa det goda vinet vi fick av ett par vänner i inflyttningspresent.
Oj oj oj säger jag bara 228 kr tack Jenny och Uffe för den presenten.


Kom hem efter en god buffé och vad fann jag i postlådan, jo certet samt att det kom ett sms från riggern att utrustningen är klar att hämta. Hmm kanske är det dags att ladda inför årsförsta på söndag. Det blir inte imorgon för då ska jag ta rejäl sovmorgon och sedan bara mysa runt i huset hela dagen.




Det god vinet är
till höger.
Den vänstra flaskan
köpte F för att
den såg rolig ut.

Inga kommentarer: