söndag, april 13, 2008

En helg som har spenderats mycket i bilen

Vi kom iväg vid klockan fem i fredags, klockan 10 var vi framme i stugan. Två glas vin och sedan var det läggdags, klockan skulle ringa 06.30. Trodde nog inte att alla skulle gå upp på en gång men ack så fel jag hade. Klockan sju satt vi alla vid frukostbordet. Sedan iväg till Malmö, bron över till Köpenhamn och sedan färjan från Rödby till Puttgarden.
Full fart hela dagen, vi shoppade nog diverse drycker i nästan tre timmar och bilen blev således full :)
Tillbaka till Sverige och Ystad, en god middag åt vi på Lottas restaurang, maten rekommenderas varmt.
Idag åkte vi förbi min moster och morbror och tog en kaffe innan hemresan. En helg som gått i ett men jag känner ändå att lite ledig har jag känt mig.





Europas största
husvagn!
Kolla in verandan
där uppe.







Öresundsbron








Johanna med
kameran i högsta
hugg!









Ystad

































I väntan

på färjan.

Inga kommentarer: