onsdag, december 05, 2007

Reflektioner

En kollega påminnde mig häromdagen om vad fort ens liv kan förändras. Ni som känner mig väl vet vad som hände våren 2006. 1 år och 9 månader senare har jag hittat världens bästa kille, flyttat 17 mil, bytt jobb (dock samma arbetsgivare), förlovat mig och ska snart gifta mig.
Ja mycket kan hända fort, ifall någon hade frågat mig mars 06 vad jag skulle göra december 07 skulle jag inte få ett enda rätt. Eller kanske ett rätt med tankte på att jag skulle kunna gissa att jag skulle finna en kille som hoppar fallskärm.

Vad har hänt idag då, inte mycket, jobbat som vanligt och måste säga att jag har nog världens trevligaste och roligaste kollegor. Vi skrattar mycket på jobbet :)
Direkt efter jobbet gick jag till Worldclass och tränade, skönt!

Tittar på lite gamla inlägg och inser att det var länge sedan jag använde kameran, får bli skärpning på det. Fick ett infall efter att jag tittat på min systers bilder på facebook, jag ska ändra färg på håret. Blir nog till helgen.

2 kommentarer:

Snökalven [snoqalf.blogg.se] sa...

Coorlt! (stavning på veckans mest använda uttryck från min sida, tror jag).

Svart?

Eric sa...

I know exactly what you're talking about... :-)

Life is lived at it's best at with your eyes wide open and always moving forward!