fredag, december 07, 2007

Äntligen fredag

Efter jobbet tog jag en sväng till systemet och köpte 2 flaskor mousserande och 1 flaska sherry. Johanna har 1 flaska champagne, 1 flaska desert vin och jag har 1 flaska portvin. Imorgon är det nämnligen provning av diverse drycker. Jag får det till totalt 6 flaskor och vi är 4 styckna som skall dricka. Oj oj detta kan innebära en jobbig söndag.
Efter systemet gick jag till Åhlens och köpte toning, färgen röd bok. Lite skeptisk hur detta kommer att bli. Efter Åhlens bar det av till Hemköp för att köpa 600 g 70% mörk choklad. Hem med bussen och har precis bakat Rocky Road, en riktigt kaloribomb.




















Snart är det dags att ta bussen in till centrum igen för att gå på The Chrismas Show på Cloetta Center. Det är jag och min kollega Sara som går. Fredrik är på julfest med jobbet i Norrköping.

1 kommentar:

Johanna sa...

och receptet...? var är det???