lördag, december 15, 2007

Mycket att göra

Dessa ord får summera veckan. Det var lite smått stressande i början av veckan att jag inte hade inhandlat särskilt många julklappar. Nu känns det lite bättre. Att vi sedan skall flytta dagen efter vi kommer hem från Umeå gör inte saken bättre. Tänkte att morgondagen blir den dag då jag ska packa inför flytten.

Igår var det julfest på jobbet och temat för kvällen var Western. Jag tycker att festen blev lyckad och vi i festkommittén hade lagt ner en del jobb och det blev ett lyckat resultat. Bl a hade vi en tjej som lärde oss linedance och som fördrink blev den en 6:a gin med råsocker och lime, Caprinya (osäker på stavningen). Den gjorde i alla fall att de flesta kom igång. Sedan blev det lite tequila shots och lite annat :)

Jag och en kollega åkte i morse förbi jobbet för att se ifall det så ok ut och det gjorde det. Vi röjde upp lite inför måndagmorgonen.

Under veckan har jag och Fredik inhandlat de tapeter vi tänker sätta upp i sovrummet, det blir en fondvägg och i övrigt vita väggar.
Lördagen den 5:e januari går flytten.

Jag vet att hemnumret stängs av på måndag (17/12) och då börjar även bredbandsflytten så slutet på internetanvändandet är nära.

Inga kommentarer: