söndag, september 02, 2007

Har jag blivit äldre?

Det känns som att jag har festat för mycket!
Det var kick-off med jobbet igår kväll, väldigt trevligt. Vi åkte till Villa Fridhem utanför Norrköping. Innan middagen hann vi med lite bubbelbad och bastu på herrarnas, jo damernas var avstängd, jag lovar!
Vi åt väldigt god mat på kvällen och det var kul att umgås med kollegorna under icke arbetstid. I morse märker jag och Sara (min kollega) som jag delade rum med att vi saknade den ena rumsnyckeln, hmm var kan den tagit vägen? Det visade sig senare att en kollega hade hittat nyckeln vid bilparkeringen. Undra när jag tappade den?!

Kom hem vid tre tiden idag, gick direkt till soffan och la mig för att sova och klockan ringde 18.00. Kl 19.00 skulle vi nämnligen infinna oss på en kräftskiva som Linköpings Fallskärmsklubb anordnade. För mig blev det rätt så lugnt, det blev faktiskt bara ett glas vin, kände att kroppen inte orkade med mera.

Nu sitter jag här med ont i halsen och det låter som att jag drack massor av whiskey igår. Dags att gå och sova och hoppas på att jag känner mig friskare imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ligger i lä... Fast två dagar i rad kan vara rätt jobbigt.

Eric sa...

rotfl... sucks doesn't it?