torsdag, september 20, 2007

Bio

Ikväll har jag varit på bio med 20 st studenter som går ekonomprogrammet på Linköpings Universitet. Vi såg Bourne Ultimatum. En film som jag verkligen kan rekommendera att ni skall gå och se.

I övrigt så händer det inget roligt, kom på igår att det var väldigt länge sedan jag hoppade fallskärm. Har lite tappat suget nu när kylan har kommit, samtidigt blir det ett väldigt långt uppehåll till våren ifall jag inte hoppar mera i år. Ska bege mig till Nyköping på lördag dels för ett medlemsmöte så kanske gör jag ett skutt. Får ladda med underställ och något varmt om halsen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.

Vilka fina bilder ni lagt upp å skrivit om på er resa!
Ser såå skönt ut!! :)
Semester tarmen börjar suga lite.. Vill oxå.. :)

Bio.. det va evigheter sen.. Ska kanske ta å gå någon kväll.. KUL!

Vi höres via telefon!
Kram kram

Anonym sa...

Hej.

Vilka fina bilder ni lagt upp å skrivit om på er resa!
Ser såå skönt ut!! :)
Semester tarmen börjar suga lite.. Vill oxå.. :)

Bio.. det va evigheter sen.. Ska kanske ta å gå någon kväll.. KUL!

Vi höres via telefon!
Kram kram