onsdag, juli 03, 2013

Aj aj aj

Har haft ont i kroppen idag. F var tvungen att komma och kolla igår vad jag höll på med då jag sa Aaaaajjj efter varje set.
Magträning igår. Gör nu plankan på tå :) i 50 sek ggr 3. Eller första fixar jag 1 min men de andra två går absolut inte längre än 50 sekunder. Och ont gör det!
Idag har jag gjort styrka och maxat vikterna för att pusha mig själv till max.
Måste köpa 5 kilos hantlar inser jag efter dagens pass, har så att jag kan bygga upp till 4,6 men behöver tyngre på vissa armövningar.

Räknar tyvärr med viktuppgång på fredag då jag åt massa socker i söndags (Moas dop). Märker att min kropp inte alls fixar det som innan då jag var spyfärdig i söndags när jag skulle sova. Men det var gott och jag njöt :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

johanna nyköping sa...

Va duktig du är!!
Jag kör planken efter mina löppass... men jag e så jääklans svag så jag orkar typ 40 sek första o nästan 30 på två andra... MEN skam den som ger sig, mitt mål är 3 gånger en minut innan sommaren ... (var innan semestern men den är om en vecka så jag flytta fram det ;-)

kraaaaam till dig!
Johanna