måndag, april 08, 2013

Tre veckor...

...så gammal är Moa idag och jag har gjort plankan för första gången sedan förlossningen.
Anmäld till 6 veckors magcoachning med PT Olga med start 13 maj.
Nu börjar min resa mot att inte se gravid ut :)
Tänker ta det i ett långsamt tempo och verkligen tänka igenom hur jag inte ska hamna i samma sits som sist. Att jag gick upp nästan allt jag gick ner med Olga när jag började jobba.
Får inte ske denna gång. Detta är en förändring ingen diet.
Viktmässigt har jag tappat 13,7 kilo sedan förlossningen så 5 kilo kvar till vikten när vi plussade men den vikten är 7 kilo för mycket...
Vikten i sig är inte viktigast utan jag vill bli starkare, få bättre kondition och forma kroppen.



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anna MK sa...

Lycka till!!! Kram