måndag, april 01, 2013

Harmoni

Vi är så i harmoni nu hela familjen. Ella är supersöt mot Moa och en stolt storasyster. Hon vill hjälpa till att hålla flaskan när hon matas och gärna bära när blöjan ska bytas. Inte alls svartsjuk när jag eller Fredrik håller henne.
Moa har också landat här hemma och sover för det mesta. Sover 3 h och vaknar sedan och vill ha mat.
Själv har jag också landat och är ödmjuk inför framtiden. Känns som att på fredag kanske vi får
mer svar gällande Moas hjärta då nytt EKG ska tas.
Barnkardeologen som vi har sa att hon har påskledigt denna vecka men kan komma in och jobba på fredag för att träffa Moa. Vissa människor är bara helt fantastiska och gör det lilla extra i sitt jobb.




- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Anna MK sa...

Låter fantastiskt :) Längtar själv! 3 veckor känns så otroligt långt borta just nu.
Kramar till er alla!

Sara sa...

Så härligt att allt fungerar bra hemma när vi äntligen fick komma hem.
Håller tummarna för bra besked på fredag.
Kramar till hela familjen!

Anonym sa...

Åh va söt hon är!
åh va glad jag är för eran skull!

Massa massa kramar från johanna nyköping =)

Johanna sa...

Ni får helt säkert bra svar på fredag! Jag ser fram emot att bli helt frisk så jag kan komma ner och titta på underverket!