söndag, mars 10, 2013

Vecka 38

Idag har det varit en tung förmiddag. Spelar liksom inte roll vad jag gör. Gick upp 07.30 och åt frukost, mös lite med Ella i soffan då hon var supergosig. Gick och la mig igen kl 08.30-10.30.
Det är fortfarande jobbigt att sitta, stå, gå och andas :(
Vågar inte gå och sova igen för då kommer jag inte somna inatt.
Fredrik nattar Ella nu så kanske en liten tur till Ica för att få lite luft idag.

Sista arbetsveckan till veckan och det känns skönt att få vila sedan. Hoppas i o f s på att bäbis kommer till veckan. Det gör inte Fredrik för han har galet mycket de kommande två veckorna :)
Har så härliga kollegor och dom kommer jag att sakna. Får så många fina och härliga ord från dom. Hoppas innerligt på att det kommer finnas en tjänst till mig när jag ska åter i tjänst.
Tänker då och då tillbaka på förra sommaren som var jobbig med jobb men ångrar inte en sekund att jag tog chansen att ta avgångsvederlaget och chansa på nytt jobb hos ny arbetsgivare.
Allt blev så bra.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: