söndag, december 16, 2012

Makeup

Gillar Make up Stores produkter men det var ett tag sedan jag köpte något nytt.
Inför julfesten behövde jag något snyggt och glittrigt och gick dit.





Glitter eyeliner superenkel att lägga. Jag la en vanlig svart eyeliner först och sedan denna på. Enkelt och party. Jag köpte lila så bilden ljuger.
Kommer bli min favorit ett tag nu. Jag gillar sådant som är enkelt och som går snabbt att lägga. Har liksom inte tid att sminka mig i 20 min varje morgon.
Blev även sugen på att boka in mig på en sminktimma hos dom. Det var lääänge sedan och jag behöver pepp. Känner mig som en stor klumpig elefant.
Var hos BM i fredags och hon mätte magen för första gången. Bad henne då jämföra magen nu mot när jag var gravid med Ella.
Ligger på den övre linjen nu och med Ella låg jag på medianlinjen. Är ju i o f s skitsamma men ändå skönt att få en förklaring till varför jag redan nu blir trött i ryggen och får ont. Däremot hade jag bara gått upp 4 kilo sedan inskrivningen, alltid något...
Men jag kommer anmäla mig till PT Olga Rönnberg typ slutet maj så att alla gravidkilon är borta när hösten kommer och så att jag bygger upp en bra kondition och styrka. Ingen tjock 2 barnsmamma ska jag bli :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag är också sugen- kommer inte ihåg hur man gör. Alls. Och det där med tjock småbarnsmamma... Tja. Vad ska man säga.. Har du ens en mikrouns av den diciplin som du brukar visa, så kommer det aldrig hända. (Delar du med dej av diciplinen också?)