torsdag, december 06, 2012

Hemma

Vi är fortfarande hemma och jag tycker att Ellas ögon är minimalt bättre. Hon är inte alls brydd att hon har ögoninflamation så det är ju bra.
Däremot är hon väldigt förkyld vilket hindrar oss från att leka massor i mängden snö som kommit.
Men snart är helgen här och då måste hon ju vara bättre ?!?
Fredrik är på julbord ikväll och i Sthlm hela dagen imorgon så vi kör mamma dotter mys hela dagarna och kvällarna.

Börjar få till julklapparna vilket känns bra. Det är ju inte så långt kvar nu...

Annars hinner jag mycket hemma när jag vabbar. Städar, slår in klappar och tänkte baka imorgon. Ella är så nöjd när vi städar då hon går runt med Veledamoppen överallt :)
Har hunnit ringa några måste samtal också så nu äntligen har jag satt mig in i Fredriks akademikerförsäkringar han betalar för. En inte helt låg summa varje år och tror han ska avsluta några av dom. Billigare att teckna via banken och några känns helt onödiga. Men han får bestämma.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: