lördag, december 01, 2012

Advent

Fotöljerna köpta, Skansen utforskat trots dyr entré...
Familjemiddag hemma hos syster och Thom och nu har vi precis nattat Ella i den enorma sängen.
Hon håll igång med gott humör till 21 så hon var inte så svårövertalad att lägga sig i sängen på kudden. Tror hon somnade direkt :)

Imorgon fortsätter adventsmyset med lite förmiddagsshopping sedan brunch och efter det hemfärd.

Tar tillbaka det där med att foglossningen typ är borta. Har insett att det blivit bättre för att jag typ inte rört mig. Idag har jag gått på tok för mycket och har ont. Såg också till att kliva på ett brunnslock som var glashalt att jag druttade på backen. Som tur var landade jag på armbågen och höften...lär ha blåmärken imorgon. Lite lätt öm just nu.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: