lördag, november 17, 2012

Ruttet

Träffat en sjukgymnast. Jag trodde det var en muskel som aldrig gav med sig eller snebelastning. Men nej då, inte alls. Det heter tydligen foglossning :(
Fan vad tråkigt och redan. Blir att köpa fotriktiga skor och lägga bort högklackarna tillsvidare. Det går väl an men att inte kunna sitta på golvet, belasta hela min vikt på höger ben och konstant ont när jag rör mig känns värre.
Men men bara att inse att denna graviditet är inte alls som den förra.
Positiva tankar är det som gäller och det kunde ju varit värre. Så tänker jag, detta går ju förmodligen över inom kort.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Lisa sa...

Tråkigt =(
Balansbräda ska vara bra vid foglossning. Att stå på den en stund varje dag. Med båda fötterna samtidigt annars blir det nog bara värre. Har hjälpt ett par vänner.

Madelen sa...

Vi har en balansbräda om du vill låna och prova. Trist med foglossning :-( Kramar!